Pages

Tuesday, January 24, 2012

Oh Well,

Ką ką radau senajam savo bloge : 
cituoju : 
Aš ne tokia , jei jiems nepatinku tokia , tegu nežiūri į mane.Galiu būti vėju praeinančiu per jų gyvenimus nepastebima .Man būtų visai gerai , bet taip žinau , nebus. Atsiras tokiu kurie įkyriai kišies ir klausinės manęs visko , lyg jiems ištikro rūpėtu . NEKENČIU TOKIU …
**
 Visi vaidina nepalūžtančiais , visi užsideda iš namų išėje ta veidą ‘ šalta ir negyva’.Bet ne AŠ. Aš negaliu ir nemoku vaidinti kitokios nei esu , tai būčiau ne aš . Ir kaip jiems nepabosta būti tuom ,kuom jie nėra .  Jie taip ir neverkia , jie tramdo ašaras ir piktį .Tai bando numalšinti aukoholiu , narkotikais , cigarėtėmis ir mirtimi . Kai jie tai padaro išsilieja , kita dieną jie vėl lyg TOBŪLI , bet jie tik bando save apgauti .
***






(Dabar kai paskaitau savo rašliava, nė nesuprantu kokio velnio buvau apsėsta,kad tai rašiau ,Wah )
O.o

No comments:

Post a Comment