Pages

Wednesday, January 25, 2012

FUTURE

Sveikas, pagaliau trečiadieni.
Nuėjau į šulę.-
Sėdžiu fizikos kabinėte su drauge ir kitais.Pamoka.Viena draugė atsisuko į mus ir pradėjo kalbėtis apie biologiją ir visą kitą , ir nė iš to leptelėjo 'tau viso to tikriausiai prireiks kai bandysi įstoti į univera ar kolegiją' na ir prasidėjo visa 'ta tema'. Viena sako 'mokysiuos ką nors su  medicina' kita 'na psichologija manyčiau' .Na klausiau toliau ką jos ten diskutuoja, na ir paklausė manęs'' kur aš galvoju įstot''? aš atsakiau 'nežinau' , juk man tikrai daug kas patinka ,bet nežinau kur ir ką eit mokytis toliau.Ties tuo ir suglūmau , leptelėjau tikra nesamonė joms , juk 'visi' žino kur toliau mokysies.Turiu daug pomėgių,bet neišsirenku to kas man patinka .
Fotografė? patinka, bet ar verta , jų yra ant kiekvieno kampo..
            Jau esu 9klasėje ,o dar neapsisprendus, durnai čia išėjo.
Anksčiau 'tikrai ' anksčiau, klausė manęs to paties ,atsakiau 'veterinarė' haha juokais aš juk tada .. o.O
Tikiuosi man šaus į galvą kuom norėčiau mokytis toliau..
PRIVALAU.

            

No comments:

Post a Comment