Pages

Thursday, January 12, 2012

Faktas

Bla Bla, visi rašo apie save faktus.
Aš irgi noriu ,niekas nedraudžia .
Neturiu žiauriai ką veikti parašysiu apie save kelis faktus.

Lets start!!!
1.Mėgstu fotografuot.
2.Nesu labai draugiška.
3.Ne su visais bendrauju,daugelis nepatinka man , be priežasties.
4.Patinka paplaukusios dainos , akustines, ir žinoma rokas.
5.Patinka miegot iki pietų.
6.Dievinu siaubo filmus bei komedijas.
7.Nepatinka žmonės kurie aiškina ką man daryti.
8.Nuotaikų kaita man būdinga.
9.Patinka erzinti kitus,o kai mane erzina , mane tai nervina.
10.Esu skūpi.
11.Mėgstu keliauti,tik vežkit kur nors .
12.Nesu šopaholikė,bet rūbai man patinka.
13.Savikritiška.
14.Nelabai mėgstu bendrauti.
15.Patinka gyvūnai .
16.Nekenčių electro ir kitų š.
17.Naktibalda.
18.Mėgstu piešti.
19.Patinka skaniai pavalgyti.
20.Patinka bernai su bmx.
21.Love stiliovi bernai.
22.Mokykloje bunu be nuotaikos ...
23.Esu pripratus būt viena.
24.Daug turiu įdėju,bet nepriisiverčiu jų įgyvendint.
25.Pavojinga sau kąnors priisižadėti .
26.Dažnai vaipausi.
27.Patinka ilgi plaukai .
28.Kompleksuoju dėl prastų pažymių.
29.Renku plakatus .
30.Myliu pliušinius žaislus.
31.Aš už neformalūs.
32..Patinka pasileist dainas ant viso garso.
33. Nekenčiu matiekos
34. Kartais vogiu iš mamos rubus.
35.Patinka Teenage .
36.Damn , patinka spalvoti plaukai (ypač redhead)
37.Nekenčių mažų vaikų .
38.Turiu daug anketų internete.


2 comments: