Pages

Sunday, January 15, 2012

O ,labas, man jau 15 metų , per naktį pasenau,bet neapdovanota nelikau .


Šendien man jau 15 !! Sausio 15dieną. (Pasenau metais)
Bet vakar švenčiau .
Vakarykštis rytas buvo neblogas , net toks fainas, varėm į Wishy su drauge ir mama . Čiuožinėjom , blūdijom po pirtys ir sukūrines vonias , žaidėm tinklinį su nepažystamais 'bieberiais' , damn , buvo linksma . Aišku , buvo fail'ų bežaidžiant , bet nieko ..  Susitvarkėm : DD Skandinau draugę ,prigėrė .. (puke)
Vėliau vakare , ruošiausi gimtadieniui(jo šeip neplanavau) ,bet visdėlto jis įvyko,gavau dovanų (ir šendien) .
Žaidėm smiginį iš gėrimų, visus mano plakatus subadė ,lady gagai veide skyle paliko ..
  Padarėm su draugais gerų video , ne ne tik 'geru ,ten jau ''topiniai' .Tarp jų sveikinimas Man man man  !!
nė neabejoju ,kad youtubėje išpopuliarėtu tai greitai (xaxa) : ))

  Šiektiek dovanų .Susirinkau daug šokoladų..(Siaubas,kalorijos) , pinigų nemažai (taupysiu ) ir daug ko kito.




Lol,žinau :DDDDDD

No comments:

Post a Comment