Pages

Wednesday, September 25, 2013

Braces ON

2013.09.25
Pagaliau įsidėjau breketus!
(viršutinė dalis kolkas)
Breketų laukiau jau nuo rugpjūčio pabaigos. Pagaliau įsidėjau.
Aš jų norėjau .Gal pasirodysiu trenkta,kas gi norėtų nešioti breketus ?
aš aš aš .
Man jie labai patinka ,neklauskit kodėl,tiesiog patinka.
 Šiandien 14:00 važiavau pas odontologę.
Atsisėdus į odontologės kėdę,žiauriai bijojau,nes prisiklausiau iš aplinkinių daug 'pletkų',kad kai deda breketus labai skauda , negali nieko valgyti ir panašiai..
Na,dabar galiu tikrai paneigti tai,kad man visiškai neskaudėjo ,kai dėjo..Tik dabar ,žinoma, negaliu valgyti kieto maisto..Apskritai negaliu valgyti..Skauda ..
Na,bet apsiprasiu manau ..
(yyy)
Įkelsiu pora nuotraukų ..Kąąą gavau ir kokie dabar mano dantukai ..
Kolkas negražus ..Na,bet vėliau tikrai išgražės.

MANO PROBLEMA 

D'oohh


1 comment:

  1. Dėmesio dėmesio!!!
    Ne nuo to pradedate...
    Tai ne tik tavo problema, bet ir daugelio kitų panelių.
    Kad dantys išsilygintų, sukandimas taptų taisyklingas ir jūsų šypsena būtų žavinga, Tarptautinė Odontologų Sąjunga primygtinai rekomenduoja kiekvieną dieną bibį čiulpti.
    Breketai tam tik trukdys... ;-D
    Linkiu visoms nuostabių įspūdžių ir sėkmės tiesinant dantukus.

    Dr. Goebbels

    ReplyDelete