Pages

Friday, June 28, 2013

SECRET CIRCLE

'Secret Circle' serialas nuostabus .
Neturėjau ką veikti,tai nusprendžiau pažiūrėti šį serialą,ir žiauriai mane užkabino jis.
Ne vien dėl aktorių ,bet ir dėl pačio serialo.
Žiauriai užsinešiau ...
Na ,tik mane kažkaip nervina tas aktorius Adam'as.. 
Na ofc jis gražus,bet erzinantis,trukdo žiūrėt serialą  : D
Na,bet ne esmė, užtad vaidina seriale Phoebe Tonkin tvd vilkolakė,OMG tiesiog.
Labai gaila,kad antro sezono nebus...
Negali sukūrti antro sezono,kai toks serialas geras...
Idiots.

2 comments:

  1. O, gal ir man reiks pažiūrėt laisvais vasaros vakarais!:)
    Aš tai paskutiniu metu buvau ŽIAURIAI užkibus ant "the vampire diaries", pražiūrėjau visus sezonus, o dabar 5 laukiu:D Šakės su tais serialais, kai užsikabliuoji, tai paskuj negali sustot...:D

    Tiesa, būtų labai smagu, jei apsilankytum ir mano bloge, kurį su geriausia drauge rašom dviese. Laukiam ir džiaugiamės kiekvienu nauju sekėju:)))
    kanarele.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pažiūrėk :) Tik jei patiks tau,teks nusivilti,nes antro sezono nebus :\ . Aš tai pat esu užsikabinus už TVD ir labai labai laukiu 5sezono,tik gaila ,kad nebus pusę originaliųjų vampyrų ..Bet bus atskiras serialas su jais :))))
      ~
      Žinoma :)

      Delete