Pages

Wednesday, October 3, 2012

Party again .

Šeštadienį buvau draugės gimtadienyje.Susirinko visi 'savi' (galima sakyti) . Aš buvau dar nepilnai pasveikusi,bet vistiek atvažiavau .
Buvo linksma, gal čia vienintelis tūsas per kurį šokom daug daug  . (Gangnam style!!)
Žaidėm žaidimą (kurio užduodis labai žiaurios)  , rukėm kalijaną ,kalbėjom,ir šeip daug ką kitą .
    Miegot vėlai nuėjom,na tiksliau smigo puse .Aš su drauge  trukdžiau miegoti  kitiems, sedėjome svetainėje  valgėm ir  neleidom miegoti kitiems..
Bandėm vienam draugui nudažyti su nagu  laku kojų nagus,bet jis buvo su kojinėm .Tai pabandžiau veidą apipiešt, pajuto jis ir pradėjo stūmti nežmoniškai ant manęs : D Gal valandą, truko juoko dozė.
Omg
Kitą rytą pakėlė anksti visus,o aš atsikėliau su nežmoniška sloga, akys ašarojo net . Norėjau tik namo greičiau.Nes ir atrodžiau žiauriai .. 11h namučio nuvariau su drauge.
Užsukom pas mane  ,išgėrėm arbatos ir padėjo man draugė išskalbti katiną savo . Aptaškė mus ,viską aptaškė,o miauksėjimas girdėjosi visur.. Kuo toliau tuo sunkiau jį skalbti . : ||
xexe .
 

4 comments:

  1. Ū madwish'as !! Dar vienas stalo žaidimas kurio noriu :DDDD
    / golddusts.blogspot.com \

    ReplyDelete
  2. Šitas žaidimas nesveikas,bet kartu ir toks tinkantis vakarėliams :D atsimenu kaip draugas turėjo kišt ranką į unitazą :DDDDDD daug juoko buvo .

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo,paskabint į kebabinę ir sakyti 'kur mano bitch'?:DDD
      ew žiauru :D

      Delete