Pages

Wednesday, July 25, 2012

Nobuodžiaujūū.

Jau gana seniai nerašiau blog'o . Pagaliau atėjo laukti šilti orai . Kasdien dribsau ant žolės ir deginuosi. Man atrodo turiu priklausomybę kremams (kurie padeda greičiau įdegti)  . Bet abejoju,kad jums tai įdomu.
Šiandien visą visą diena prie vandens , o vanduo šaltokas buvo. Vakarop turėjau fotografuoti draugą(net sugalvojus buvau kaip ką fotografuoti) ,bet tas velnias mažas neatvarė . O aš tokia mieguista dabar jaučiuosi. Nu tikiuosi rytoj jis pasirodys,jei ne -I'll kill him.  : )


   Dar šią vasarą nemiegojau palapinėje ojėzau.Reikės kada su palapinėm prie vandens ir šašlykais . Nom Nom . Nors kitą vertus jie jau pabode, bet vistiek patinka.
Jau į pabaigą šis mėnesis, tikiuosi jį gerai praleidote ,nepaisant lietaus ir kitų Lietuvos klimatų išdaigų .LOL
gerų atostogų Jums .

Kitą mėn tikiuosi daugiau ką parašyti  įdomaus  (:
Kažkaip sugalvojau perkelti savo blog'ą . Bet ale tingiu..
Bet bloglovin.com būtų geriau.
Gal pradėčiau rašyti angliškai,bet čia gal.
Na žodžiu,dar nesugalvojau. 
: | 
O ką tu manai ?
rašyk į komentarus :)))))

 

5 comments:

  1. aš ir žinok užgaudžiusi akimirką bėgu degintis, taip faina prieš saulutę pasikepinti :)
    na taip šašlykai pabodę, bet jie jau tikrai man asmeniškai simbolizuoja vasarą :D
    O kam? manau ir čia gerai, turi daug follower'ių (dėl ko labai užpavydžiu) nebent patio be galo nori plėstis po Europą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aš rūūdaa jau ,noriu dar dar dar :O
      Neužpavydėk,susikaups ir pas tave kiek ,beja čia ne nedaug :))
      Nu plėstis nėra blogai :DD

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Kaip pavydžiu saulės !:O man asmeniškai blogspot atrodo patogiau,bet norint plėstis gal bloglovin.com geriau ir sekėjų būtų dar daugiau jeigu rašytum angliškai :) pradėjau sekti tavo blogą per twitter,o štai manasis :) http://partyinlouboutins.blogspot.ie/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savaitė jau saulėta ir karšta , yay : )) Buvau užsireginus į bloglovin,bet neišeina perkelt ten savo post'ų :dd
      Followinu : ))

      Delete