Pages

Monday, June 25, 2012

JONINĖS

Taigi 23-24 buvo Joninės.
23d . Miegojau iki 12h normaliai, o tuomet pasipylė sms .Mama rašo 'maškė sugedo' , draugei viską rašiau ,vėliau kaimynas pradėjo rašyti 'ar važiuosim į kernavę?'  . Ech , atrašiau betką ,ir vėl užmigau , taip miegojau iki puse 3h ,tuomet atsikėliau,ir galvojau 'aj maškė sugedo , nevažiuosim niekur'.
Mama skambina,jau buvo puse 4h , oa aš nieko nesutvarkius  ... Staigiai atsijungiau nuo kompo ir ėjau tvarkytis . Žiūriu mama grįžta ir pasakoja 'kaip lėvai su autu varyti '' ,aišku su mašina geriau .. : D
 Grįžus ji pasakė,kad važiuosim į Kernavę , nes pataisė mašiną.
Susiruošėm ir nuvažiavom . Vėjas buvo didelis tas mane nervino -.- nes visa susivėliau .
O tada kai visada ,mane erzinti pradėjo draugė su mama, o pas mane'' įsiūčio priepuoliai'' supykau ir nekalbėjau vėliau .
Vaikščiojom po piliakalnius (sunku buvo lipti,perdaug laiptelių).Žmonių buvo daugybę. Prasiėjome visur , vėliau kartu važiavęs kaimynas ir pusbrolis nuėjo savais keliais toliau tūsinti  ,o mes vaikščiojom toliau ir pnš.
 Apie 12h nakties norėjau namo labai,nes buvo neįdomu, buvau ne nuotaikoj.
Buvo toks baeris kurį ilgai atsiminsiu :
Sėdim prie scenos , ale 'kalbam' ir prieina kažkoks senas   diedas prie draugės ,pasižiūrėjo į ją ' ir lūpomis pasiūntė jai 'oro bučkį' .. O draugė nieko nesupratusi žiūri  ,o aš žvengiu .. : DD  FREAK čia.
Vėliau vėl buvo nefaina , norėjau namo .
Prasidėjo dainos liaudiškos tos visos ir pnš.Nuėjom prie pat scenos ,o kiti ten šoko. O man iš to 'neveikimo' pakryko protas, reikėjo kažką veikti , tai draugę už rankos nusitempiau šokti . Ale 'šokom', buvo neįdomu. Vėliau ten kai visada ,kažkokių durnių privyso ,šoko visur kaip nesveiki , ypač vienas  ... Norėjo su mumis šokti ,mes bėgam nuo jo , o tas vejasi mus.. nesveikai..
Vėliau dar kažkokie bernai pradėjo šokti šalia mūsų ,nieko ,šokom su jais .
Taip prasišokom iki 4h ryto .  Tuomet jau ruošėmės namo.Važiuodami namo nesinorėjo miegot visiškai :ddd
  LOL. Tokios joninės, praitais metais buvo geriau  : )))
NUOTRAUKOSE PYKC ESU 


O čia šeip fotkinau  : 
-
-
BYE
BYE 
BYE 
P.S o kaip jus atšventėt ? 


2 comments:

  1. O Kernavėj gražu :} Mes tai su drauge namie Joninės paminėjom :DDD Padarėm joninių laužą iš kartono dėžių ir lb patenkintos buvom ;DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visai nieko ten : ) Gerai,kad patenkintos,nes kai buvau Kernavėj bšk pikta buvau :DDDDD

      Delete