Pages

Monday, March 5, 2012

Tėvuks.

Čia biški pokalbis toks buvo :DD
Tėvas klausia manęs : Kokie  ten bernai du atvažinėja pas tave??
Me: Kžn,klasiokai(draugai ) -.- kurie  nervina manee.
Tėvas :Tai ką jie daro pas tau tada ?
Me: Tai aš ir nepriimčiau jų ...,bet mama juos įleidžia..  Aš juk jų nenoriu įsileisti,o juos ji įleidžia.Dar ir pyragų prikepia kartais ..
 Tėvas :kaip tai ?
Me : Taigi pas mamą atvaro jie..Jie patys taip sakė : oo
Tėvas : Tai ką mamą patraukė ant jaunesnių ?? Kokia iškrypėlė... AŠ jai grįžus pasakysiu, tai ką tu man pasakei..
Me :  Tai juos patraukė prie mamos , kabina gal : oo Oi ne tėvai, nesakyk,aš taip nesakiau,kad  ji iškrypėlė..
Tėvas: pasakysiu.
Me: Nu ir gerai, tu vistiek velnių gausi.
Tėvas: Tu juk pletkavoji ,o ne aš .o.O
Me :  Aiii , tėvai ,kas dažniau velnių gauna ... : DDD

No comments:

Post a Comment