Pages

Sunday, March 11, 2012

S-e-k-m-a-d-i-e-n-i-s Jau ?

Nežinau nei kodėl, nei kada taip pradėjau bjauroti žurnalų viršelius .
Manau šis tipo 'pomėgis' ar 'įpročiu' pavadinčiau,perėjo iš mamos. Seniau matydavau ,kad ji ant 'prikolo' pripiešdavo ką nors ant viršelio merginų . Nu tai ir aš pabandžiau,patiko.
O dabar tieisog tai tapo 'įpročiu' ,man juokinga   . Kokius usus pripiešiu,akis paryškinu . Nu žodžiu 'Bjauroju' : DD
Šendienos kūrinys .
WOW.
Varčiau 'PANELE' žurnalą ir užkibau už skilties 'Puolusi interneto žvaigždė'  .Jau jus matyt irgi skaitėt apie tai per internetą (www.panele.lt)  .
Na iš pradžių atsiverčiau tą puslapį,žiūriu graži pana, kuom nusikalto, atsiverčių kitą puslapį  sužinau ,kad ji fotošopinė . Pasirodo ji save lieknino ir gražino . O kai į internetą kažkas įkėlė nuotrauką jos 'nekoreguota' tai visi puolė stūmti ant jos , ir demo buvo sukūrta . Lietuviai kai visad apstūmė Ją.
Įdomu įdomu. Kokį fotošopą jį naudoją o.o
Noriu išmokti ir aš ką nors panašaus ( pasinaudot gerais tikslais) : DD
Čia viena tokia anonimė ,labai norėjo paskaityt straipsnį apie ją.
Šią imk ,ką iskaitai to užteks .

FEISBUKAS VĖL VISUR PIRMAUJA, tiesa ? : D
&&
Kaip minėjau praitame bloge , mano mama  lankosi visada (kai tik prisėda prie kompiuterio),apžiūrinėja 'virtual dress shops' ..Kol skaičiau žurnalą,ji 'nolaifino'prie parduotuvių virtualių .
Kartais 'wirtual shops' (Lt) pasitaiko toks vienas atseit 'modelis' ji mane taip nervina, negaliu tiesiog į ją žiūrėt, visur ji pozuoja,o išvaizda jos nu nekokia , nu blemba kaip čia paminus ją ,kaip 'BITCH' atrodo : DD
Tai kai mama sako'pažiūrėk kokia suknelė' aš visada paklausiu :' ten yra ten ta baisi merga?' : DD


No comments:

Post a Comment